ELÄMÄNTAPAREMONTTI, VIIKKO 22

Pitkäveteinen viikko on takana, en ikinä olisi osannut kuvitella, että kun syömään piti alkaa, että nämä viikot on niin äärettömän pitkäveteisiä. Syömisen kanssa olen pärjännyt erinomaisesti siinä mielessä, että en ole repsahtanut ( hyvä minä ). Moitteensijan annan itselleni siitä, että minun pitäisi osata ja voida syödä enemmän päivän aikana. Mutta minkä sitä itselleen mahtaa, jos ei ole nälkä ja mahaan ei vaan yksinkertaisesti uppoa enempää.

Taso 3:
3 päivää olin viimeviikolla myös tasolla 3 ja pahoittelen, että postaus on kiireiden vuoksi jäänyt tekemättä. Olimme loppuviikon virkistäytymässä ja olin pari päivää ainoastaan puhelimen varassa, joten en jaksanut sillä alkaa kirjoittelemaan. Virkistyspäivien ruokailut menivät äärettömän hyvin, vaikka voisi kuvitella, että seisovat ja notkuvat pöydät aiheuttaisi kiusauksia niin ei, pitäydyin kyllä orjallisesti kalorimäärissä ja omassa ruokavaliossa. 

Taso 4:
Olen nyt ensiviikosta alkaen käytännössä tasolla 4. Olen muokannut kuitenkin sen verran omaa tasoani, että syön päivän aikana yhden Cambridge patukan välipalaksi. Minun pitäisi syödä vähintään 1200 kcal päivän aikana tällä tasolla 4, mutta käytäntö on osoittanut nyt viikon aikana jotain ihan muuta.

Jos syön säännöllisesti ja siten, että olen kylläinen, saan päivän aikana syötyä n. 700-800 kcal. En tiedä oikein mitä minun pitäisi tehdä, että kalorimäärät tulisivat täyteen, maha ei yksinkertaisesti vaan veda enempää, se nyt on vaan fakta tällä hetkellä. Minulla on siis kaksi viikkoa aikaa reenailla ja nostaa kalorimäärää sillä joudun siirtymään vielä yhden tason ylemmäksi ( käytännössä ), veikkaan, että en ikimaailmassa saa rouskutettua suustani alas 1500 kcal. 

Ruokailu: 
En koskaan ollut ennen tätä projektia ymmärtänyt heitä, jotka täyttävät jääkaappinsa maitorahkalla :D Nyt teen sitä itse, meidän jääkaapin ylähylly on täynnä maitorahkaa ja ainaa pitää huolehtia siitä, että maitorahka ei pääse loppumaan, on se vaan niin herkkua :D Ja kaloreita yhdessä purkissa on vaan n. 120 kcal ja se sisältää paljon proteiiniä, joten todella hyvä valinta vaikkapa välipalaksi.

Olen ylpeä itsessäni siitä, että olen oppinut sen, että se ruoka ei ole yhtäkuin kokoelämä ja olen oppinut ja tiedostanut hiilihydraatin, proteiinin ja salaatin suhteen ruokavaliossa ja lautasmallissa. Joskus ennen, siis "entisessä elämässä", lautanen saattoi täyttyä esim. perunamuusistakin ihan turhan paljon, kun todellisuudessa määrä, jota kannattaisi muusia lounaalla syödä on n. desin verran.

On siis äärettömän hienoa kun oivaltaa vielä tässä iässä terveyteen ja hyvinvointiin liittyviä asioita, näillä opeilla onnistun ihan varmasti.



Viikko 22, punnitus 31.8.2014 : 
paino: - 1.4kg
rinnanympärys: -0cm
vyötärönympärys: - 0cm
lantionympärys: -1,0cm
reiden ympärys: -0,00 cm
------------------------
30.3.2014 - 31.8.2014 kokonais edistys: 
paino: - 46,1 kg
rinnanympärys: -33 cm
vyötärönympärys: - 50cm
lantionympärys: -46cm
reiden ympärys: -15cm
------------------------
Listaan vielä alle tavoitteeni.
30.3.2014 Aloitus 
Viikko 4 loppuun mennessä (27.4)  - 10kg -- Saavutettu 17.4.2014
Viikko 8 loppuun mennessä ( 25.5) - 20 kg -- Saavutettu 17.5.2014
Viikko 12 loppuun mennessä ( 22.6) - 25 kg -- Saavutettu 13.6.2014
Viikko 13 loppuun mennessä ( 29.6 ) - 30 kg  -- Saavutettu 25.6.2014
Viikko 16 loppuun mennessä (20.7 ) -36kg -- saavutettu 21.7.2014
Viikko 20 loppuun mennessä (17.8) -42 kg -- saavutettu 15.8.2014
Viikko 24 loppuun mennessä (14.9) - 48 kg --
Viikko 25 loppuun mennessä (21.9.) - 50 kg --

-1,9 kg olisi seuraavaan tavoitteeseen matkaa ja mikäli kalorimäärissä ei tule edistystä, tulen varmastikin saavuttamaan tämän etapin. Ja mikä parasta, kuun lopussa koittaa ns. "palkinto matkani" etelän lämpöön ♥

Ei kommentteja

Kiitos kommentista.

Takaisin ylös